کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9176 | مشاهده و دانلود: 738737340 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/20 | اعضاء: 316556 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ای او اس 10 به سیستم درخواست کمک ضروری تازه‌ای مجهز می‌شود

اپل در نسخه‌‌ی بتا iOS 10.2 از سیستم درخواست کمک‌های ضروری جدیدی استفاده خواهد کرد.

ای او اس 10 به سیستم درخواست کمک ضروری تازه‌ای مجهز می‌شود

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛سیستم درخواست کمک یا SOS Call از جمله موضوعاتی است که برای کاربران تفن‌های هوشمند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و حتی اپلیکیشن‌های متعددی نیز در این زمینه ساخته شده است.

حال بر اساس اخبار منتشر شده، ظاهراً اپل نیز در فکری تازه برای برقراری تماس‌های اضطراری و درخواست کمک است. آپدیت بتای iOS که روز سه شنبه در اختیار طراحان قرار گرفته، ظاهراً دارای قابلیت مخفی برای برقراری تماس‌های SOS است.

این ویژگی با ۵ بار فشار دادن دکمه‌ی Power فعال شده و می‌توان از این طریق با یکی از سرویس‌های امدادی (اورژانس، اتش نشانی و پلیس) تماس گرفت.

بر اساس گزارش سایت Macrumors این ویژگی در کشورهای استرالیا، بلژیک، آمریکا، کانادا، انگلستان، ژاپن، ایتالیا، اسپانیا، روسیه، هنگ کنگ، فرانسه، چین، و برزیل قابل استفاده خواهد بود.

تماس گرفته شده برای جلوگیری از بروز اشتباهات احتمالی کاربران از یک سیستم شمارش معکوس برخوردار است که پس از اتمام زمان آن تماس مورد نظر برقرار می‌شود.

تماس SOS از سال‌ها قبل در بخش Lock Screen گوشی‌های آیفون قرار داشت اما اپل در نظر دارد تا قابلیت مضاعفی را در این خصوص ایجاد کند چرا که ممکن است شرایط به گونه‌ای باشد که کاربر نتواند از بخش قفل صفحه‌ی نمایش، تماس اضطراری را برقرار کند.

دقیقاً نمی‌توان گفت این ویژگی چه زمان در اختیار تمامی کاربران (با قابلیت استفاده در کشورهای خودشان) قرار می‌گیرد اما فعلاً می‌دانیم که آپدیت بتای ۲ ای او اس ۱۰.۲ از چنین قابلیتی پشتیبانی کرده و نهایتاً در نسخه‌ی عمومی نیز شاهد آن خواهیم بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34411 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/08/21 تعداد مشاهده: 1748
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر